20.12.06
New Kid In Town part II
posted by RaZzMaTaZz at 4:12 μ.μ.
Μετά από τo cuuuute [:)] introduction του Motorcycle πιστεύω πως ήρθε η ώρα να συστηθώ και μόνο μου: Hello MadHats, I'm RaZzMaTaZz :)

Το αν γράφω όμορφα δεν το ξέρω ακόμα. Ο στόχος μου είναι να φτιάξω το πιο καμένο κείμενο ever που να τηγανίζει αυτοστιγμής τον εγκέφαλο όποιου το διαβάζει (φάση Monty Python και Mystery Theater). Χαίρομαι που με καλέσατε εδώ λοιπόν γιατί είχα αρχίσει να ξεμένω από πειραματόζωα :p

Ούτε την ποιότητα των φωτογραφιών μου μπορώ να σχολιάσω, πάντως ισχύει η ίδια ακριβώς φιλοδοξία που εξέφρασα άνωθεν. Οπότε, τις βούλεται μπορεί να μου ποζάρει anytime anywhere -αλλά λόγω έμφυτης χαοτικότητας στη χρήση του ΦώτοΣοπ δεν ευθύνομαι για το τελικό αποτέλεσμα.

Όσον αφορά το DJλίκι, απλά δώστε μου deck/radiostation/κασετόφωνο λεωφορείου και μπορώ να σας εγγυηθώ αρκετές ώρες απόλαυσης + βυθίσματος στον μαγικό κόσμο του alternative, indie, rock, pop και electro/industrial μουσικού φάσματος. Επίσης πιστεύω οτι η μουσική πρέπει να διακινείται ελεύθερα κι έτσι χόμπι μου είναι να χαρίζω dvd με πάσης φύσεως εμ-πι-θρία .. so if anyone's interested, let me know! (btw το ίδιο ισχύει και για τα anime, αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει κανείς εδώ που να ασχολείται με το σπορ)

Το πλέξιμο το εξασκώ κατά καιρούς κι εκτός από κέηκ οι σπεσιαλιτέ μου είναι το cheesecake και το ζελέ μαυροδάφνη.

Κι επειδή η μαμά μου μ' έκανε ευγενική και μου έμαθε να μην πηγαίνω ποτέ κάπου με άδεια χέρια, στο τέλος θα βρείτε κι ένα μουσικοηχητικό δωράκι. Δεξί κλικ, σέηβ αζ και καλή ακρόαση :)

Καλώς σας βρήκα και πάλι!!!!

Song of the day: (εδώ φανταστείτε ένα τεράστιο κουτί με φωσφοριζέ περιτύλιγμα και κορδέλες να ανοίγει, από μέσα να πετάγεται μια μπάντα και να παίζει μόνο για σας) : Death Cab For Cutie - Soul Meets Body
 



13 Comments:


At 4:48 μ.μ., Blogger ΣεΞπΥρ

Καλώς ήρθες! Αν αναρωτιέσαι ακόμα αν υπάρχουν εδώ έτομα με ίδια ενδιαφέροντα με σένα, κοίτα από κάτω!

 

At 5:03 μ.μ., Blogger RaZzMaTaZz

Α, οι φίλτατοι Ντουμπρόβνιξ! Καλή φάση!
Btw οι Cyanna έχουν κάνει μια γαμάτη διασκευή στο "Like Fire" που μπορείς (και αξίζει) να την κατεβάσεις από τη σελίδα τους στο myspace (http://www.myspace.com/cyannamercury)

Αν βλέπεις και άνιμε ρίξε λίστα να αρχίσουν οι ανταλλαγές!!!

 

At 6:03 μ.μ., Blogger ΣεΞπΥρ

Thanks girl!

 

At 6:19 μ.μ., Blogger Eu-aggelos

καλως την!!!

 

At 6:30 μ.μ., Blogger The Motorcycle boy

Σαααμμμ!! Σώσε μας από αυτή ρεεε!!
Υ.Γ.: Αν ήξερα ρε συ οτι θα ξηγηθείς τόσο περιποιημένη αυτοπαρουσίαση θα έκανα μόκο. Κάτι μου λέει οτι θα μετανιώσουμε πολύ γρήγορα που σε καλέσαμε τώρα (και όχι νωρίτερα).

 

At 7:24 μ.μ., Blogger Sigmund_01

Kέρασμα τραγουδάκι με το καλώς ήρθες λέει πολλά!!!

Να σε χαιρόμαστε :-)))

 

At 7:31 μ.μ., Blogger Mantalena Parianos

Χμ, χμ και χμ.

Ακόμα δεν έφτασες, άρχισες τα καλοπιάσματα, βλιέπω.

Λοιπόν, αν θες να ξες, αυτό το ασματάκιο το έχω ποστάρει σε Μανταλενομύξ πολύυυυυυ καιρό πριν μας το σερβίρεις ετουλόγου σου. Βρες τίποτις πιο φρέσκο.


(btw, είναι γαμώ τα τραγουδάκια)

καλώς όρισες
:)


ΜΟΤΟΣΑΚΕ και λοιποί admin>>
Δεν σας έφτανε μια DJ (moi) kai άλλη μία που τη φωτογραφίζαμε με τα κινητά ψες, θέλατε και τρίτη;
ΑΠΛΗΣΤΙΑ λέγεται αυτό, παλιοφαλλοκράτες.

 

At 7:37 μ.μ., Blogger marquee de mud

ετσι ετσι να μαζευομαστε παλι τα αρρωστακια με τη μουσικη γιατι ειμαι χωρις στουντιο 4 χρονακια τωρα και το στερητικο δεν αντεχεται πια.

καλως μας ηρθες.

και μιας και μιλαμε για μουσικες, δεν φτιαχνουμε και μεις κανα top 10 του καθενος να τα μαζεψουμε σε 1 cd(α! ρε τι εποχες ζουμε!!!) ή εστω dvd, να τα εχουμε μαζεμενα οταν μαζευομαστε, να γουσταρουμε καλυτερα;;;

καλως ηρθες παλι

 

At 8:30 μ.μ., Blogger Bitch Girl

καλώς όρισες :) ζελέ μαυροδάφνη; έχω μια συνταγή σφηνακοζελεδάκια βότκα ανταλλάσουμε; :)

 

At 8:55 μ.μ., Blogger The Motorcycle boy

Τι είπε τώρα ο Μαρκήσιος; Γουστάρω τοπ 10 με χίλια! Θέλετε ρε να το οργανώσουμε;

 

At 9:45 μ.μ., Blogger RaZzMaTaZz

When it comes to top-tens (or fives :p) τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Get started!

Επίσης επίσης, μόλις μου ήρθε ιδέα.. (φλάσαρε ο γλόμπος πάνω από το κεφάλι μου -ίσως πάλι να φταίει το σκουφί με το glitter που φοράω από χτες, τέσπα)

Λοιπόν, δεν ξέρω αν έχει παίξει ανταλλαγή δωρακίων μεταξύ των Καπέλων (μιας και έχει γενέθλια ο Ιησούς σε λίγες μέρες) αλλά αν ψήνεστε, κάτι music-related μου φαίνεται όμορφο.. Τι εννοώ; Να γράψει ο καθείς ένα full-of-favorites σιντάκι (ή/και να το ανεβάσει κάπου στο δίκτυο αν έχουμε κανα ξενιτεμένο) και μόλις φτιαχτούν όλα να γίνει η δια κλήρου μοιρασιά :)

 

At 1:18 π.μ., Blogger homelessMontresor

Καλώς την!
Πάντως εγώ θα προσπαθήσω να ανακαλύψω από δω και πέρα αν υπάρχει κάτι με το οποίο δεν ασχολείσαι! :-)

 

At 9:33 π.μ., Blogger The Motorcycle boy

Όταν λέμε οτι μπήκες ορεξάτη -και πάλι λίγα λέμε. Τι σου είναι τα άτιμα τα νέα παιδιά!
Είμαι μέσα, μόνο που πρέπει να το βγάλουμε έξω για να το δουν και οι υπόλοιποι. Θα το ποστάρεις; Με επεξηγήσεις κιόλας, έτσι;