21.12.06
Cassettes Won't Listen...
posted by RaZzMaTaZz at 2:00 μ.μ.
...but some CDs might do the trick!

Έρχονται Χριστούγεννα και ο καθείς μας γιορτάζει κάτι διαφορετικό. Άλλος τα γενέθλια του baby Jesus, άλλος τον 13ο μισθό και άλλος (me! me!) εδέσματα με παγανιστικά ονόματα όπως honey spaggetti και dusty cookies. Επίσης είναι μια καλή αφορμή για να ξυπνήσουμε το πνεύμα της Έκπληξης μέσα μας.

Αν ψήνεστε λοιπόν, προτείνω να κάνουμε μια ανταλλαγή δωρακίων within the Hatlight Bloggers -ξέρετε, η κλασσική φάση όπου ο καθένας φέρνει από κάτι, βάζουμε αριθμάκια και μετά αφήνουμε την τύχη να κάνει τη μοιρασιά!

Εδώ όμως έχω να προτείνω κάτι πιο συγκεκριμένο όσον αφορά τη φύση των δωρακίων. Αναφέρθηκε σε πρότερο ποστ η επιθυμία αποδελτίωσης των μουσικών τοπ-10 του καθενός, επειδή αφ' ενός είμαστε μιούζικ φριξ (τουλάχιστον μερικοί!), αφ' ετέρου έχει πλάκα να φτιάχνεις λίστες (κι ακόμα περισσότερη να χαζεύεις τις λίστες των άλλων) και στην τελική είναι ένας όμορφος τρόπος να γνωριστούμε και να γνωρίσουμε πράγματα που μπορεί να μη μαθαίναμε ποτέ [after all, music sooths even the savage beasts, το είπαν και οι Όφφσπρινγκ].

Γιατί λοιπόν να μην το κάνουμε κάπως έτσι: Να φτιάξει ο καθένας το προσωπικό του τοπ-10 κι έπειτα να το κάψει σε σιντάκι ή να το ανεβάσει online (κι εγώ και το Μανταλενάκι είμαστε εδώ για οδηγίες αν δεν ξέρετε πως) και τη μέρα που θα ορίσουμε ως μέρα ανταλλαγής, να κάνουμε την κλήρωση και να μοιραστούμε σιντάκια και download links. Οι εν Αθήναις μπορούμε να το συνδυάσουμε αυτό με μια έξοδο για καφέ/ποτό/μαμ.
[Σημειώνω εδώ και μια προσωπική μου άποψη -οτι το online ανέβασμα των κομματιών κατ' εμέ είναι προαιρετικό. Ακόμα κι αν κάποιος μένει εκτός πρωτευούσης θεωρώ απίστευτα cute να χρησιμοποιήσουμε χειροπιαστά υλικά και ταχυδρομείο. Εγώ τουλάχιστον θα τρελοχαιρόμουν αν μου ερχόταν γράμμα από το Χ μέρος, από τον Χ άνθρωπο που ουσιαστικά δεν ξέρω, και θα περιείχε ένα σιντί με τα κομμάτια που γουστάρει εκείνος -και που υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να μην ξέρω ούτε αυτά.]

Dunno guys, το όλο τριπάκι της Έκπληξης είναι πολύ ιδιαίτερο συναίσθημα αν το καλοσκεφτείτε. Και δεν αναφέρομαι στην απόλαυση που κρύβει το να φτιάξεις κάτι και να το χαρίσεις γιατί πιστεύω οτι είναι αυτονόητη σε όλους μας :)

Ιδέα ερρίφθη, περιμένω από σας να δούμε αν θα πέσει και ο κύβος!
 



4 Comments:


At 3:10 μ.μ., Blogger Mantalena Parianos

Που να πετάξω τον κύβο μου? (μη κάνω και καρουμπαλάκια σε κανέναν, ε?)

 

At 4:01 μ.μ., Blogger The Motorcycle boy

Εδώ διακρίνω δύο ιδέες:
1. Να γράψουμε όλοι το τοπ 10 μας και μετά να τα κάνουμε ένα cd που θα πηγαίνει για όλους. Να θυμόμαστε οτι κάποτε είμασταν (σ)τα Καπέλα.
2. Να γράψουμε όλοι από ένα cd και να το μοιράσουμε με το σύστημα που προτείνεις -κλήρωση δηλαδή, σε κάποια συνάντηση.
Τα γουστάρω και τα δύο κι ας ξέρω πως στην κλήρωση, σε εμένα θα τύχει το δικό μου.
Πως το βλέπετε ντιτζέγια; Γίνεται;

 

At 4:25 μ.μ., Blogger Mantalena Parianos

Η πρώτη ιδέα μου φαίνεται πιο εφικτή... Και θα πάρουμε από ένα DVD - mp3 ο καθένας;
Διερωτώμαι, δηλαδή.

 

At 5:54 μ.μ., Blogger marquee de mud

χαιρομαι κυριες και κυριοι που επιασε τοπο η ιδεα μου και συμφωνω και με την κληρωση.

εκεινο ομως το "αποδελτιωση" ηταν τουφεκια νεας γευσης στον πνευματικο μου ουρανισκο.

προτεινω ετσι να ονομασουμε το κεντρικο cd/dvd. και να παρουμε απο ενα ο καθενας mantalena. τουλαχιστον αυτο μου φαινεται αρκετα νορμαλ.

"αποδελτιωση" εδω και τωρα το λοιπον.