25.10.06
Πάλι εγώ...
posted by Eu-aggelos at 11:45 μ.μ.
...έβγαλα το φίδι απο την τρύπα.
Κύριε mboy και κυρία tomboy, καλωσορίσατε τα παιδιά χωρις να έχετε δεί πρώτα αν έχουν μπει και οι δύο.

Την ίδια ωρα η αγαπητή ampot πάσχιζε να βρει άκρη γιατι το μειλ που της στειλατε ήταν λάθος!Μέχρι στη Γερμανία εφτασε να ρωτάει η κοπέλα.
Και τότε έδωσα τη λύση!Ναι,ναι κι εχω και μάρτυρες!
Λοιπόν θα παρακαλεσω οι υπόλοιποι admin να είστε πιο προσεχτικοι και λιγότεροι επιπόλαιοι.Οι υπόλοιποί κοινοι θνητοι μην ανησυχείτε γι αυτόυς όσο υπάρχω εδώ εγώ.

Υ.Γ:Όχι για να μη λέτε!
 



11 Comments:


At 9:35 π.μ., Blogger Epsilon

Κλαπ κλαπ κλαπ χειροκρότημα, εύγε φανταστικέ adminoeuaggele!!!

 

At 1:06 μ.μ., Blogger o erwtas pernaei ap' to stomaxi

όση ώρα εγώ σαν νοσοκόμος προσπαθούσα να δώσω κουράγιο στην ασθενή, ο ειδικός χειρούργος Βάγγος με κινήσεις ακριβείας αποτελειώνε το κέντημά του στα πληκτρολόγια και στα άδητα των σέτινγκς...

 

At 1:52 μ.μ., Blogger ΣεΞπΥρ

Vaggorespectleme!!!!

 

At 3:01 μ.μ., Blogger ampot

Ναι ναι..οφείλω να ομολογήσω ότι χειρούργος και νοσοκόμος εκτέλεσαν άψογα..την ασθενή!
Με καθυστέρησαν από τις δουλειές μου μες στα μαύρα μεσάνυχτα! Και δε με κέρασαν ούτε μια μπουγατσούλα..μόνο ένα αυγό τηγανητό είδα να έρχεται και βρωμούσε κιόλας..

 

At 5:14 μ.μ., Blogger Eu-aggelos

τα βλέπεις stomaxi;Κάνει και παράπονα η κυρία!Αντι να πει ευχαριστω, μας τη λέει κι απο πάνω!Ο μόνος λόγος που δε σβήνω το σχόλιό σου είναι επειδή είσαι καινούρια ακόμα.
(stomaxi αν θες να το σβήσεις εσύ και δεν ξερεις πες μου να σου πω)

 

At 5:46 μ.μ., Blogger o erwtas pernaei ap' to stomaxi

ελλήφθη όβερ!

 

At 7:07 μ.μ., Blogger zero

Πες τα ρε Ριβαλντο.
Προταση : να διαγραφει ο Motocycleboy.

ΥΓ: εγω παντα αυτο προτεινω...
χχχαχααχαχαχα
χαχαχαχα

Γεια σου Θαναση.

ζερο.

 

At 9:59 μ.μ., Blogger Eu-aggelos

marque φανταζομαι είσαι απο αυτους που δεν ανησυχούν ε;
ζερο αν το λες συνέχεια θα κάνω καμια τέτοια παλαβομάρα και μετα θα μας πάρει και θα μας σηκώσει χεχε

 

At 11:55 μ.μ., Blogger The Motorcycle boy

Γειά σου ρε ζέρο -κι εγώ συμφωνώ με την πρότασή σου!
Ευ-άγγελε, κάνε ότι θέλεις (όσο η αθώα ampot δεν καταλαβαίνει τη σκευωρία -δήθεν την βάζουμε στα Καπέλα, αλλά κάτι σκαλώνει και εμφανίζεται το καλό το παλικάρι να βοηθήσει). Αλλά μην πειράξεις σχόλιο του marquee θα σου φάω το αυτί. Ο άνθρωπος είναι ο μέγιστος κομεντάντε. Σεβασμός ρε!

 

At 2:37 π.μ., Blogger Eu-aggelos

ρε χαμενε εννοουσα οτι ανηκει στην κατηγορια που δεν ανησυχει επειδη υπάρχω εγώ.ποιος είπε τίποτα για διαγραφή;ε;