23.9.06
Mein Fuhrer! I'm still here!!!!
posted by Godot at 6:53 μ.μ.
 



27 Comments:


At 7:14 μ.μ., Blogger o erwtas pernaei ap' to stomaxi

Γουάτδεφακ!!!
:-)))

 

At 7:15 μ.μ., Blogger tomboy

Μετά από μεσημεριανό ύπνο, ανοίγω το blog και σε βλέπω στην αναπηρική ρε μαλάκα!
Τι σκατά να μας πεθάνεις θέλεις?
ΕΕ εντάξει μετά κατάλαβα..
Αισταδιαλα με τρόμαξες.

 

At 7:20 μ.μ., Blogger Elemental_Nausea

Όπως και να έχει ωραία φωτο

 

At 7:24 μ.μ., Blogger Godot

Χθεσινοβραδυνή.
Κυκλοφορούσα στο Deck έξω απο το γραφείο σπινιάροντας με την αναπηρική με μαύρα γυαλια τα μεσάνυχτα, μουρμουρίζοντας το up Jumped the Devil....

Όχι... μια χαρά είμαι, γιατί?

 

At 7:26 μ.μ., Blogger Godot

Έπρεπε να βάψω και το μαλλί ξανθό ρε γαμώτο.. και θέλει και κοστούμι... γάντια. Τσιγάρο...
Σκατά.
πρέπει να συγκεντρωθώ άλλη φορά...

ΥΓ.
Όποιος δεν έχει δει το Dr. Strangelove, αύριο με τον κηδεμόνα του.

 

At 7:27 μ.μ., Blogger tomboy

Ρε psycho killer που σου χρειάζεται..

 

At 7:34 μ.μ., Blogger divine mitsakos

εγώ πάλι σκιάχτηκα με την αναπηρικη, είσαι και λίγο κωλόπαιδο
bonsoir :))

 

At 8:09 μ.μ., Blogger numb_jg

Και έλεγα τι μου θυμίζει...Yes, dr Strangelove

 

At 8:21 μ.μ., Blogger Godot

Εύγε νέε μου.
Βλέπω κλασσική παιδεία και χαίρομαι.
Εύγε!

Το ένα μετά το άλλο ε;

 

At 9:16 μ.μ., Blogger divine mitsakos

re sy mb, de me kaneis admin mia kai to aneferes?
moy aresei na diagrafw comments, kyriws otan anaferontai se mena.
this-is-not-a-love-song
(prosekse mono mi mas kseftiliseis poly kai xasoyme kanena aksiwma, mpoyrda!)

 

At 9:17 μ.μ., Blogger divine mitsakos

me tin kali ennoia fysika to kwlopaido Godet mas

 

At 9:20 μ.μ., Blogger Elemental_Nausea

Μην ασχολείσαι βρε συ.Νομίζουν ότι κάτι κάνουν. Αδιαφορία.

 

At 9:22 μ.μ., Blogger Godot

Καλώς τα τα παιδιά...
Που χαθήκατε ωρε κλεφτόπουλα;
Καλά. Εμένα δεν θα μου κάνετε τίποτα;
Γιατί δεν με παίζετε;

Κάτσε να σκεφτώ...
Τί μας κάνατε. Ούτε που υπάρχετε αλλά λέμε τώρα...

Μας κάνατε πέρα...
Μας καπελώσατε...
Θα μας ξευτιλίσετε...

Δε μας κλάνετε και τ' αρχίδια;

ΥΓ.
Και μη βάζεις στο στόμα σου το Psycho Killer.
Τόσα άλλα πράγματα υπάρχουν...

 

At 9:24 μ.μ., Blogger o erwtas pernaei ap' to stomaxi

Mitsako αγόρι μου μακάρι να είχαν τ' αρχίδια σου όλοι αυτοί οι ανώνυμοι "δημοκράτες" που περιούνται για άντρες...
Θα σας παρακαλούσα όλους να μην μπείτε στο τριπάκι των απαντήσεων, αυτό θέλουν άλλωστε.
Επίσης προτείνω τέτοιου είδους ποστς να μην διαγράφονται, έτσι για να τα βλέπουν κάποιοι και να καμαρώνουν

Keep the fire burning!

 

At 9:29 μ.μ., Blogger Godot

Στομάχη έχεις δίκιο.
Εξάλλου με πειράζουν στο στομάχι.
Σαν τα φασόλια τα άβραστα.
Ξέρεις τί εννοώ...

 

At 9:32 μ.μ., Blogger o erwtas pernaei ap' to stomaxi

Ξέρω φίλε ξέρω.
Αφού μέχρι εδώ πάνω στας δυτικάς ευρώπας βρόμισε!

 

At 9:36 μ.μ., Blogger Elemental_Nausea

Ας σβήσει κάποιος και τα comment απο το δικό μου post pls.

 

At 9:45 μ.μ., Blogger divine mitsakos

tnx Stomaxi! eisai poly entaksei anthrwpos :))
egw pali eimai tis apopsis tis kleistis lesxis gia na pername kalytera afoy sympathiomaste oloi edw, giati na exoyme mpoyrdologies?
alla I go with the flow kai fysika I keep the fire burning
(itan apla mia gnwmi, pros Theoy den to lew gia na arxisoyme psifofories kai tetoia! :))))))))))))))

 

At 9:49 μ.μ., Blogger o erwtas pernaei ap' to stomaxi

Δεν κάνει τίποτα φίλε.
Το μόνο που πετυχαίνουν είναι ακόμα μεγαλύτερη συσπείρωση μεταξύ μας :-)

KTFB!

(το Keep the fire burning θα το γράφω σαν συντομογραφία σε όλα μου τα ποστ έτσι επειδή γουστάρω και σας γουστάρω!)

 

At 11:03 μ.μ., Blogger Godot

Η πλάκα είναι ότι στην φωτό φοράω μπλούζα της Αγίας Πετρούπολης (αααχχχ... το μαράζι της θα με φάει) και καρφίτσα του Κόκκινου Στρατού.

 

At 1:24 π.μ., Blogger numb_jg

Μάλλον ψιλοάσχετο αυτό που θα γράψω αλλά αφορά τον Μπέκετ , φίλε Godot. 2 περιπτώσεις:
Στοχωριό που μένω υπάρχει ένας παλιός ηθοποιός που ήθελε να ανεβάσει παράσταση του Μολιέρου. ΄Μου πρότεινε να παίξω και εγώ, τόσο απελπισμένος ήταν, αφού εγώ είμαι ατάλαντος και έχω να "ερμηνεύσω" κάτι από την 6η δημοτικού στα σχολικά σκετσάκια. Του είπα,"κύριε Νικηφόρε εγώ μόνο στο τέλος του παιχνιδιού θα ήθελα να παίξω. Το ρόλο του πατέρα που είναι μέσα στον σκουπιδοντενεκέ" Φρίκαρε! "Μπέκετ, α πα πα. Δεν μου αρέσει." . Έπαθα σοκ.
Μια φίλη φίλης που σπούδαζε θεατρολογία μου είπε ότι στη σχολή δεν διδάσκονται Μπέκετ, γιατί δεν τον καταλαβαίνουνκαι απλώς τον αναφέρουν ως έναν σπουδαίο θεατρικό συγγραφέα. Αντ'αυτού διδάσκονταν πως να βάφονται και πως να χορεύουν και να απαγγέλουν ποιήματα οι ηθοποιοί. Πολύ Σέξπιρ, αρχαία τραγωδία αλλά ο Μπέκετ εξοβελιστέος από παντού.
Και αυτό ήταν σοκ.
Θέλω με αυτά να πω ότι ακόμη και τώρα τον Μεγάλο Μπέκετ φοβούνται πολλοί να τον αγγίξουν. Ισωςκαλύτερα. Φαντάζεσαι πόσο φρικτά θα ήταν τα αποτελέσματα.

 

At 2:34 π.μ., Blogger numb_jg

Αλλά μάλλον τα υπόλοιπα θα τα πω σε ένα άλλο κείμενο γιατί ο Μπέκετ είναι και δική μου λατρεία!!

 

At 8:28 π.μ., Blogger Λίτσα

Καλά, δεν θα σχολιάσω τη φωτο του Godot (πάντως, αν κανείς ξαναδημοσιεύει το απολαυστικό κειμένακι του Ροΐδη - του παλιού, όχι του δικού μας - με τίτλο "Φυσιολογία της ναυτιάσεως" θα την προτείνω για εικονογράφηση).
numb - για να μη γράψω το επώνυμο του ηθοποιού, το χωριό βρίσκεται Θεσσαλία;

 

At 12:04 μ.μ., Blogger The Motorcycle boy

Λίτσα, στην ερώτηση που κάνεις στον numb -ναι.
Κουμπάρε δεν πας καλά. Δηλαδή μια χαρά σε βλέπω, ακμαιότατο και μέσα στη σχιζοφρένεια. Μια χαρά δηλαδή. Αλλά δεν πας καλά. Δεν το γαμάς καλύτερα, να γυρίσεις πίσω; Άντε, γιατί πήγα σπίτι σου χτες και έπαθα λεξοτανίλ. Που δεν είχα πατήσει ο μαλάκας όσον καιρό ήσουνα εδώ και χτες πήγα σηκωτός, γαμώ τα καράβια μου μέσα.
Sail all your ships around me -and burn your bridges down -λόγω της ημέρας Αντωνάκη μου, λόγω της ημέρας.

 

At 1:51 μ.μ., Blogger Godot

Numb... τα γνωστα. τι να πεις; καλύτερα που είπε έτσι βέβαια παρά να τον έπιανε το σκηνοθετικο του....

Κουμπάρε η μπόινγκ μπόινγκ καρέκλα μου να ξερες πόσο μου λειψε...

 

At 5:32 μ.μ., Anonymous rakh & parea mish

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 

At 6:31 μ.μ., Blogger divine mitsakos

i parastasi tis Brouskou perysi "perimenontas ton Godot... kati gia tin peina" itan an mi ti allo ananewtiki, kai poly mesa sto pneyma. tolmise kai kerdise kata ti gnwmi moy. tin eixe dei kaneis? sto Bios