25.9.06
ΜΕ ΓΕΙΑ
posted by divine mitsakos at 12:11 π.μ.
το μπανεράκι! Tomboy είσαι άψογη!
 



11 Comments:


At 12:17 π.μ., Blogger Elemental_Nausea

Όντως πολύ ωραίο. Το θέμα είναι πως βάζουμε το banner αν θέλουμε στην σελίδα μας.

 

At 12:19 π.μ., Blogger tomboy

Έλα ρε συ, σιγά, τι έκανα?
Αλλά που είναι οι γραφίστες όταν τους χρειάζεσαι εεεεε?
(αυτό πάει για τον sigmund χε χε χε)

 

At 12:21 π.μ., Blogger tomboy

Nausea είναι σχετικά απλό. Μη κάνετε όμως ακόμα κάτι, γιατί μάλλον θα το αλλάξω σύντομα. Είναι κάπως μακρύ και δεν κάθεται καλά σε κάποια blog. Όταν είναι έτοιμο, θα ανεβάσω και αναλυτικές οδηγίες :)

 

At 12:21 π.μ., Blogger Elemental_Nausea

Καλά εσένα σου φαίνεται τίποτα αλλά εμένα μου φαίνεται βουνό :P Kαμία οδηγία χρήσης πως να το βάλουμε στα blog μας, φανταστική Tomboy ?

 

At 12:22 π.μ., Blogger Elemental_Nausea

Μαζί κάναμε comment :)Eυχαριστώ πάντως.

 

At 12:22 π.μ., Blogger o erwtas pernaei ap' to stomaxi

συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία!!!

 

At 12:34 π.μ., Blogger Eu-aggelos

ναι ρε κι εμενα πολύ μου άρεσε...αλήθεια!

 

At 12:38 π.μ., Blogger numb_jg

Tomboy well done!! Αλλά πραγματικα δεν μπόρεσα να δω όλες τις φωτογραφίες γιατί ένιωσα σφίξιμο στο στομάχι.Σοκ!!
Θυμήθηκα κάποια πράγματα που γράψατε όλοι μαζί σε ένα ποστ κάπου αλλού, δε θυμάμαι που και έχω να πω μια μικρή ιστορία. Και εδώ ( κεντρική Ελλάδα) ρίχνουν κάποιοι ασυνείδητοιτις διαβόητες φόλες. Όταν είπα σε έναν μπάτσο ότι αυτό είναι πραγματικά μια κτηνωδία, αυτός απαθέστατος μου είπε: "και τι να κάνουμε ρε..numb;Να τους συλλάβουμε; αφού μερικά βρωμόσκυλα ορμάνε στα πιτσιρίκια. Εντάξει δεν είναι ό,τι καλύτερο, αλλά αν δεν έχεις να καταγγείλεις κάποιον μην γκρινιάζεις εκ του ασφαλούς". Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ακόμη ο κόσμος σε ένα μεγάλο ποσοστό δεν έχει ευαισθητοποιηθεί πολύ για το θέμα με τις φόλες και αυτό πρέπει να αλλάξει. Σύντομα. Ας είναι λοιπόν αυτό το banner η αρχή...

 

At 12:40 π.μ., Blogger Epsilon

Πολύ ωραίο το banner και χαίρομαι ιδιαίτερα που η σελίδα των Καπέλων το φιλοξενεί! Μπράβο!

 

At 12:53 π.μ., Blogger Summertime

To τσίμπησα κι εγώ.
thanx Tom Boy.

 

At 10:01 π.μ., Blogger Epsilon

Το έβαλα κι εγώ και τώρα φιγουράρει ωραιότατο στο blog μου!!!
Μούρλια κιτρινάκι!