25.9.06
Αγγελία (γιατι αν δεν βολέψουμε τα δικά μας παιδιά ποιόν θα βολέψουμε)
posted by Stella at 2:21 μ.μ.
Στο προηγούμενο ποστάκι έλεγα ότι η κοπέλα που με βοηθάει θέλει να φύγει

Έχετε λοιπόν υπ΄όψη ότι ψάχνω μια κοπέλα μέχρι 30 ετών αν γίνεται, να μιλάει και να γράφει αγγλικά (ή γαλλικά)(ή και τα 2 ακόμα καλύτερα)για να εργαστεί σε δικηγορικό γραφείο ως βοηθός. Οι αρμοδιότητες της θα είναι: εξωτερικές δουλειές (δικαστήρια, ταχυδρομείο, εφορίες) και μετά δουλειά στο γραφείο (θα απομαγνητοφωνεί κείμενα κατά βάση). Η καλή χρήση του word ειναι προαπαιτούμενη. Το ωράριό της θα είναι 9 - 5 (το 6 πλησιάζει περισσότερο) και θα πληρώνεται με βασικό μισθό. Ο χώρος εργασίας ειναι καλός οι συνθήκες ποικίλουν. Άλλες μέρες ξυπνάει καλά το αφεντικό και άλλες όχι.
Απαραίτητο προσόν επίσης η ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΟΜΟΝΗ.

Αν νομίζετε ότι κάποια πληροί τις προυποθέσεις το συζητάμε.

Αντε φιλιά
 



18 Comments:


At 2:41 μ.μ., Blogger Godot

Εγώ.
Τι γελάς; Δεν κατάλαβα;
Με έχεις δει με το ταγιεράκι μου;
Με έχεις δει με τη φουστα μου τη μακρυά με το σκίσιμο στο μπούτι να πέσεις στα πατώματα;
Μελιτζανί θα γίνεις απ' τη ζήλεια σου κακομοίρα μου.
Ακους εκεί...
Και δε μου λες... πρέπει να κάνουμε και pps?
Γιατί αν ναι, αυτό με τον βασικό με χαλάει λίγο.

 

At 2:47 μ.μ., Blogger Stella

godot γλυκέ μου προσλαμβάνεσαι !!
pps οπωσδήποτε (αναπόσπαστο κομμάτι της δουλειάς) !
Πότε μπορείς να ξεκινήσεις ?

Υ.Γ. Όχι μακρυά φούστα παιδί μου, κάτι κοντό δεν σου βρίσκεται τουλάχιστον για το interview !

Σε φιλώ πολύ

 

At 2:51 μ.μ., Blogger ΣεΞπΥρ

Το είδα, το είδα! Μπράβο!

 

At 3:10 μ.μ., Blogger Η μικρή Ολλανδέζα

τώρα μου κάνετε πλάκα φαντάζομαι ε????
Ρε άει πάγαινε απο 'δω και πάρε με τηλέφωνο μην αρχίσω να βρίζω....

 

At 3:11 μ.μ., Blogger divine mitsakos

μωρέ κι εγώ στο βασικό κόλλησα, αλλιώς μια χαρά (μέχρι και ψεύτικο νύχι βάζω και ό,τι άλλο για να αντιμετωπίσω τον Godot που θα σκάσει 2μετρος με το σκίσιμο - ο αγώνας είναι άνισος!)

 

At 3:19 μ.μ., Blogger Stella

ρε ολλανδεζάκι εσύ ? βασικό και να τρέχεις τι μισή μέρα στους δρόμους ??
Με τίποτα ! θα σε πάρω σου'χω κάτι άλλο.

μητσάκο ο αγώνας ειναι εντελώς άνισος μην το παιδεύεις. Η δουλειά ειναι δικιά του.

 

At 3:31 μ.μ., Blogger Cherryfairy

καλά,αν σκάσω εγώ βαμμένη και σενιαρισμένη φάτε τη σκόνη μου,γκοντέ κ μητσάκο.Και δε με εχετε δει και με μαγιώ.

 

At 3:33 μ.μ., Blogger The Motorcycle boy

Εναλλακτικά σενάρια:
1. Αντί να πάρουν άλλη -διώχνουν κι εσένα και μένεις χωρίς μπλογκ και χωρίς δουλειά
2. Αν παρ' όλα αυτά σε κρατήσουν, γιατί δεν παίρνεις κανένα όμορφο παλικάρι -ζουμπουρλούδικο; Μήπως σου έρθει καμιά μέρα η όρεξη για παρενόχληση ρε παιδάκι μου. Λέω εγώ τώρα -έτσι;

 

At 3:59 μ.μ., Blogger Stella

cherry είπαμε ο godot είναι εκτός συναγωνισμού !

ΜΒ δεν ειναι κακή η ιδέα. Μήπως σου βρίσκεται κάτι σε 25αρη ψηλό μελαχρινό με πράσινα ή μπλέ (σου δίνω και εναλλακτικές) μάτια, αθλητικό κορμί και ωραία προσωπικότητα (γιατί το σεξ είναι ΚΑΙ εγκεφαλικό)?

 

At 4:26 μ.μ., Blogger Epsilon

Η διαπλοκή απλώνει τα σιχαμένα ποδαράκια της παντού ακόμα και στα Καπέλα!

Μ' αρέσει όμως!

 

At 4:39 μ.μ., Blogger DAFNH

ρεεεεε...... με τον πονο μας παιζετε και μιλατε για θεσεις εργασιας?

Απελπισια με εχει πιασει πια την ανεργη να τρεχω απο συνεντευξη σε συνεντευξη....και ειναι και νωρις ..δεν σαραντησα ακομα σαν απολυμενη.

Στελλιστα φιλια

Καλημερες σε ολους

 

At 4:42 μ.μ., Blogger Stella

Δαφνούλα μου γλυκιά τι κάνεις ? χαθήκαμε. Τι δουλειά ψάχνεις μήπως μπορω να βοηθήσω ?

Σε φιλώ πολύ κι εγω.

 

At 4:45 μ.μ., Blogger DAFNH

Καλα ειμαι Στελλα μου...το παλευω!
Σε ευχαριστω καλη μου :)


Κατι σε λογιστηριο αν σας βρισκεται...δεν θα με χαλαγε :)

 

At 4:48 μ.μ., Blogger DAFNH

Εναλλακτικη λυση ειναι να μου βρειτε γαμπρο υπερηλικα με την ψυχη στο στομα φραγκατο να με κανει κληρονομο.....

πολλα ζητω η γυναικα?
οχι πειτε μου πολλα? :)))

 

At 4:54 μ.μ., Blogger Stella

Δαφνούλα μου οχι δε ζητάς πολλά ! καθόλου πολλά !! κάτι σε λογιστήριο δεν μας βρίσκεται μέχρι ώρας αλλά θα το κοιτάξουμε. είσαι λογίστρια ?

Υ.Γ. υπερήλικα ?? ε όχι και υπερήλικα ρε Δαφνούλα !!!

 

At 5:11 μ.μ., Blogger DAFNH

Πουλακι μου υπερηλικα για να ξεμπερδευουμε γρηγορα....κανα τσαγακι, κανα χαπακι, κανα καθετηρα για λιγο καιρο και μετα η μονη υποχρεωση να του αναβω κανα κερι και να πηγαινω κανα προσφορο....δεν ειμαστε για αλλα τωρα!

Καλα, καλα ξερω γινομαι αισχρη....και δεν το συνηθιζω και ουτε μου παει.

Ναι Στελλα μου λογιστικα ειναι το αντικειμενο μου.
Δεν υπογραφω ομως....εχω μεγαλη εμπειρια σε τιμολογηση και αποθηκη αλλα και σε οτι αφορα παραγγελιες πελατολογιου, επικοινωνια,γραμματειακη υποστηριξη....

 

At 5:48 μ.μ., Blogger Sigmund_01

DAFNH στείλε βιογραφικό στο mail μου, κάτι μπορεί να γίνει...

elvetos_01@yahoo.gr

 

At 6:04 μ.μ., Blogger DAFNH

ok sigmund

ευχαριστω!