23.9.06
Ένα ευχαριστώ
posted by The Motorcycle boy at 4:16 μ.μ.
... στον Έρωτα Στομάχη γιατί εδώ και πολύ καιρό είναι δίπλα μας, χωρίς να έχουμε γνωριστεί προσωπικά, καταλαβαίνει χωρίς να χρειάζονται εξηγήσεις και βοηθάει πριν καν σκεφτούμε να του το ζητήσουμε. Και φυσικά για το τελευταίο post του.
Για να του δείξω τι εννοώ με το "ευχαριστώ" είπα να τον κάνω administrator. Του το είχα προτείνει όταν έφτιαξε την εικόνα της κεντρικής σελίδας, αλλά δεν δέχτηκε. Τώρα δεν του το προτείνω -το κάνω από μόνος μου.
Αλήθεια, μιας και το έφερε η κουβέντα, οι administrators σε αυτό το blog είναι: ο Godot (γιατί είναι ο Godot), η mmg (δεν ξέρω για ποιό λόγο -πάντα τη βάζουμε admin, για γούρι) η Tomboy (γιατί κάποιος πρέπει να κάνει τη δουλειά) κι εγώ (γιατί είμαι αρχομανής, μου αρέσει να κατευθύνω ανθρώπους και με συναρπάζει η εξουσία). Τώρα θα είναι και ο Στομάχης και μακάρι σιγά-σιγά να γίνετε όλοι administrators.
 



38 Comments:


At 4:51 μ.μ., Anonymous bloghood girl

θέλω κι εγω να γίνω administrator.έχω κάποιες πολύ καλές ιδέες που τις εφάρμοσα και στο bloghood.

 

At 4:52 μ.μ., Blogger Eu-aggelos

έλα μη ψαρώνετε εγώ το έγραψα και το παραπάνω σχόλιο χεχε

 

At 4:54 μ.μ., Blogger The Motorcycle boy

Τι μαλακισμένο είναι αυτό το παιδί! Είπα κι εγώ πως πήρα ένα σχόλιο από την πιο διάσημη γκόμενα των τελευταίων ημερών! Έπρεπε ρε να δώσεις εξηγήσεις και να μου χαλάσεις το πρεστίζ;

 

At 5:00 μ.μ., Blogger Elemental_Nausea

Αχαχαχαχα αμάν ρε Βαγγέλη.Αν και αμφιβάλλω αν το bloghood girl είναι γυναίκα.

 

At 5:04 μ.μ., Blogger Eu-aggelos

mboy έτσι είμαι εγώ δε μπορώ να κρύβω την αλήθεια κι ας προσπαθείς να με εκβιάσεις. κρατώντας το βιβλίο των ισπανικών...
you that ... κι έγω έτσι νομίζω.
Υ.Γ:mboy φέυγω για γήπεδο (να σκάσεις):)

 

At 5:09 μ.μ., Blogger Elemental_Nausea

Που πας καλέ με τέτοιο καιρό?Ντύσου καλά ε...θα κρυώσεις :D

 

At 5:31 μ.μ., Blogger divine mitsakos

εύγε για Στομάχη
αλλά ας μη γίνουμε όλοι admins που λες ρε mb, σε τι θα χρησιμεύσει;
εγώ δε θέλω ας πούμε
άμα θέλω αλλαγές θα τις φορτώνω σε σας κι εγώ θα κααααααάθομαι! :)

 

At 5:35 μ.μ., Blogger The Motorcycle boy

Γαμώτο δεν πρόλαβα τον Ευ-άγγελο. Μητσάκο, έχει τρομάξει το μάτι μου από τα προηγούμενα γι΄αυτό τα λέω. Έχω πάθει μανία καταδίωξης. Σκεφτόμουν να πω ένα ευχαριστώ στον Στομάχη και να τον κάνω αντμιν γιατί δείχνει να το κατέχει το πράγμα και πάλευα 20 λεπτά να το γράψω μην παρεξηγηθώ. Εντάξει, θα επανέλθω σιγά-σιγά. Κι εσύ ΕΣΚΑΣΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΡΘΕΣ CAVE ΠΑΡΑΔΕΞΟΥ ΤΟ!

 

At 5:46 μ.μ., Blogger o erwtas pernaei ap' to stomaxi

ok Mboy καταφέρνεις γι' ακόμα μια φορά να με φέρνεις σε δύσκολη θέση. Το Ευχαριστώ οφείλω να το πω εγώ μια και πιστεύω ότι μέσω όλης αυτής της διαδικασίας γίνομαι καλύτερος άνθρωπος, ότι μπορώ και μοιράζομαι πράγματα με ανθρώπους που έχω εκτιμήσει πολύ, ότι μαθαίνω διαβάζοντάς σας και συζητώντας μαζί σας και επιπλέον έχω αποκτήσει πραγματικούς και αληθινούς φίλους. Παλιότερα το φαινόμενο της φιλίας μέσω αλληλογραφίας ήταν πάρα πολύ σύνηθες. Στην ιστορία έχουν υπάρξει αδερφικοί φίλοι οι οποίοι δεν έτυχε να έρθουν σε φυσική επαφή ποτέ μεταξύ τους. και αυτό το λέω διότι κάποιοι παλιότερα απαξίωσαν αυτήν την διαδικασία με τα γνωστά αποτελέσματα.
τα περισσότερα ποστ μου βγαίνουν αυθόρμητα, εξ ου και οι πολλές επαναλαμβανόμενες συμπλεκτικές προτάσεις. Ό,τι αισθάνομαι το λέω, έτσι έκανα και με το τελευταίο ποστ.
ΧΑΙΡΟΜΑΙ πραγματικά που συγκατοικούμε εδώ και χαίρομαι ακόμα περισσότερο για την στιγμή που θα μαζευτούμε όλοι μαζί και θα πιούμε και θα χτυπήσει ο ένας την πλάτη του άλλου και θα συζητήσουμε και θα γουστάρουμε.
ΧΑΙΡΟΜΑΙ για όλους εδώ μέσα και εγώ και ο numb, με το οποίο είμαστε κολλητάρια από τον καιρό που σπουδάζαμε, μεθούσαμε και συζητούσαμε στην κομοτηνή. Και ο numb είναι χεσμένος με την φάση, όπως καιεγώ. Μου στέλνει mails με πολύ προσωπικό περιεχόμενο, με τις σκέψεις του για την φάση, με τα όνειρά του. Και χαίρεται πάρα πολύ που είναι συγκάτοικός μας και που σας γνώρισε και σας γουστάρησε και από κοντά.
Όλοι μαζί λοιπόν, εσύ Mboy, Tomboy, Godot, roidis, country boy, Sigmund, Cherry, mmg, Mantalena, Mitsakos, Ολλανδέζα, sorry_girl, zero, Stella, Montresor, Λίτσα, You_That, Ευάγγελε, Epsilon, reservoirdogs, Άσωτε, Shakespeare, Summertime, Afrikanos, Lex_Luthor, Dafnh, Nosy
KEEP THE FIRE BURNING AND BURNING AND BURNING!

ΥΓ. διαφωνώ που μ'έκανες admin για τον ένα και μοναδικό λόγο. Αν γαμηθούν τα καπέλα από κάποιο μελλοντικό μαλακισμένο σαν αυτό που γάμησε το Bloghood δεν θα ήθελα με κανένα τρόπο να συνδεθεί το όνομά μου με αυτό...

 

At 6:41 μ.μ., Blogger Godot

Γιατί βρε; Ξέρεις τί ωραία που είναι;
Το πολύ πολύ να χωριστούμε, ν' ανοίξουμε ένα blog παραδίπλα με τον MB και να σ' αρχίσουμε τις μπηχτές.
Ακου δεν του αρέσει....

Υ.Γ.
So Burn...Burn the Flame...
Higher, and Higher....

 

At 7:02 μ.μ., Blogger The Motorcycle boy

Στομάχη απάντησε ο κουμπάρος στη θέση μου. Α, ναι -το bloghood γαμήθηκε από άλλους και κατ' εξακολούθηση -όχι από την μπλογκχουντοπούλα. Γι' αυτό, κάτσε εδώ και δούλευε. Τα υπόλοιπα δεν μπορώ να τα γράψω εδώ -σόρυ. Είμαι ντροπαλός στα αδελφικά σχόλια. Θα στα πει ο κουμπάρος -που έχει ταξιδέψει και παραέξω και κόβει ο στόμας του.

 

At 7:33 μ.μ., Blogger numb_jg

ΕΓΚΡΙΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΜΒΟΥ.ΣΑΣ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΧΤΕΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ Κ. ΘΑ ΠΑΘΕΤΕ ΣΟΚ. ΕΙΝΑΙ ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΟ POST.ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΕΤΕ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΥΝΤΟΜΑ. Κ.ΣΟΥ ΕΧΩ ΠΕΙ ΠΟΤΕ ΠΟΣΟ ΕΧΩ ΧΑΡΕΙ ΠΟΥ ΣΕ ΞΕΡΩ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ; ΣΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ. ΟΙ ΠΑΡΕΕΣ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΙΣΤΟΡΙΑ. Η " ΤΟΜΗ" (ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ) ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...Αυτά τα χαρούμενα από εμένα, που περνάω κρίση πανικού

 

At 7:37 μ.μ., Blogger o erwtas pernaei ap' to stomaxi

Δεν χρειάζεται να μιλάς. Οι φίλοι καταλαβαίνονται με τις σιωπές.
Δεν χρειάζεται να πω "παρομοίως" έτσι;

 

At 8:07 μ.μ., Blogger numb_jg

Etsi einai...

 

At 9:08 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 

At 9:09 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 

At 9:39 μ.μ., Blogger Mantalena Parianos

Kαλώς το bloghood girl.
Δεν έχεις κανένα ραντεβού απόψε dear;
Μοναχούλα μπροστά στην οθόνη θα τη βγάλεις;
τσκ τσκ τσκ

και να πω ότι ποστάρεις και τίποτα...
όλο στιχάκια από τραγούδια και copy paste είσαι, καημενούλα.

 

At 9:47 μ.μ., Blogger divine mitsakos

Καημενούλα, βρήκες την καλύτερη λέξη! υποκλίνομαι
ες αύριον τα σπουδαία

 

At 8:21 π.μ., Blogger Λίτσα

Καλημέρα, καλημέρα.
Εύγε, Mboy, για την επιλογή του Στομάχη.
Mitsako, συμφωνώ,ούτε κι εγώ θέλω να γίνω admin: προορίζω για τον εαυτό μου έναν πολύ σημαντικότερο ρόλο - να καταγγέλω τις αυταρχικές και αντιδημοκρατικές μεθόδους του MBoy.
Και ξεκινώ καταγγέλοντας αυτές τις "κουμπαριές". Η διαπλοκή έφτασε κι εδώ μέσα, πλην η ανοχή μας θα είναι μηδενική κλπ. κλπ.
(κι αν κανείς διαβάσει το σχόλιο, εμένα να μου γράψετε).

 

At 8:36 π.μ., Blogger Elemental_Nausea

Εγώ το διάβασα :D Καλημέρα Λίτσα

 

At 8:54 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 

At 8:54 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 

At 8:56 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 

At 11:58 π.μ., Blogger The Motorcycle boy

Καθάρισα λίγο το πάτωμα από τις βρωμιές. Όταν λέω ευχαριστώ σε ένα φίλο μου δεν θέλω να είναι βρώμικα τριγύρω.
numb γιατί πανικός ρε; Βγάλτο σε ένα ποστ -πολλές φορές είναι ξαλαφρωτικό.
Καταγγελίες Λίτσα παιδί μου; Δεν ξέρεις πως σε έναν ελεύθερο και δημοκρατικό χώρο οι καταγγελίες απαγορεύονται; Κάτσε να γυρίσει ο κουμπάρος και θα σε περάσουμε από έκτακτο πενταμελές. Και τα έξοδα της δίκης (ρακί) θα σε βαρύνουν αποκλειστικά -έτσι για να μάθεις! Έχουμε ελευθερία εδώ μέσα -μη χέσω!

 

At 12:31 μ.μ., Blogger divine mitsakos

agapw ta kathara patwmata!
lampoyn!
Xlwrini Klinex- ki eseis aytin empisteyeste?
me arwma freskadas
kalimera sas!!

 

At 5:26 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 

At 6:34 μ.μ., Anonymous pes pws me lene mh ntrepesai

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 

At 6:37 μ.μ., Anonymous pes pws me lene mh ntrepesai

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 

At 6:38 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 

At 6:43 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 

At 6:44 μ.μ., Anonymous pes pws me lene mh ntrepesai

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 

At 6:44 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 

At 6:55 μ.μ., Anonymous pes pws me lene mh ntrepesai

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 

At 6:56 μ.μ., Anonymous klania

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 

At 6:56 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 

At 6:57 μ.μ., Anonymous pes pws me lene mh ntrepesai

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 

At 7:04 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 

At 7:05 μ.μ., Anonymous pes pws me lene mh ntrepesai

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.