22.9.06
posted by The Motorcycle boy at 11:20 π.μ.
Βρέξει -χιονίσει ...

Αφιερωμένο σε όσους έχουν απορία για το πως είναι ο Αρχηγός με τη μουστάκα του και για το αν ξέρει κιθάρα. Όχι σ' εσένα marquee, εσύ τα ξέρεις αυτά.
Αφιερωμένο στον Μεγάλο Αρχηγό Godot και στον θλιμμένο Έρωτα Στομάχη που δεν θα είναι μαζί μας απόψε.
Για τους υπόλοιπους -έχει πέσει σύρμα πως οι πόρτες θα ανοίξουν από τις 8. Άρα θα βρεθούμε πάνω στον λόφο (τα κινητά ανοιχτά από το απόγευμα για νεώτερες πληροφορίες έτσι;)
Γιατί βρέξει-χιονίσει ο Cave θα γαμήσει.
 



22 Comments:


At 11:29 π.μ., Blogger divine mitsakos

ε ρε λυσσα!
είναι ο αρχηγός, θα γαμήσει, κλπ
το εμπεδώσαμε
φτάνει
βοήθεια κυρία, μου κάνουν πλύση εγκεφάλου (και όχι πλύση ρούχων που έχω και ανάγκη)
ο παλιοmb
αυτός φταίει για όλα
οχιά, μάλιστα οχιά
(και να δεις το σχόλιο της Λίτσας, να δεις ποιος θα φταίει άμα βρέξει)

 

At 11:36 π.μ., Blogger Sigmund_01

Θα ανέβω περί την εβδόμην απογευματινή δια μπιροκατάνυξην...

 

At 11:42 π.μ., Blogger sorry_girl

ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑIΝΩ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ ΚΕΝΤΡΟ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ!!!!!!!!!!!!
SOS SOS SOS!


ΚΛΑΨ ΚΛΑΨ ΚΛΑΨ!

 

At 11:46 π.μ., Blogger o erwtas pernaei ap' to stomaxi

Kommatia egina... ... ...

 

At 11:51 π.μ., Blogger The Motorcycle boy

Μητσάκο -δε θα μου γλιτώσεις, αλλά ΔΕ ΘΑ ΜΟΥ ΓΛΙΤΩΣΕΙΣ!!!
SIGMUND αφήνουμε την κόρη μου το απόγευμα και κατεβαίνουμε κέντρο. Θα μιλήσουμε για το που είσαι.
sorry να έρθεις ακόμα κι έτσι. Θα είσαι παρέα με τον numb, είτε στο ταμείο, είτε στην είσοδο για ντου, είτε στα βραχάκια. Να μην το αφήσουμε μόνο το παιδί και δεν ξέρει και τα κατατόπια έτσι; Numb ακους; Για σένα λέω.
Στομάχη περίμενε μέχρι αύριο το πρωί. Αν δεις κανένα ποστ που να γαμοσταυρίζει τη βροχή, μπορείς να γελάσεις με την ησυχία σου. Μόνο μην το γράψεις και το δω -έτσι;

 

At 11:54 π.μ., Blogger tomboy

Tώρα κατάλαβα γιατί του αρέσουν του αρχηγού οι Έλληνες της Αυστραλίας. Το look το έχει 100%
Καμια αλυσιδίτσα χρυσή με κανά χριστό να βάλει και στο Συδνευ θα τον φωνάζουν Νικόλας ο Μουστάκης.

 

At 11:59 π.μ., Blogger divine mitsakos

:)))))))))))))))))))))))

 

At 12:00 μ.μ., Blogger The Motorcycle boy

Αφού ξέρω οτι από τη δουλειά δεν μπορείς να δεις βιντεάκια τι πετάγεσαι καλό μου; Κόλλησες στριμενίτιδα από τον Μητσάκο; Έτσι είναι ο άντρας παιδί μου -βαρύς, ασήκωτος, μουστακαλής. Και άμα λάχει -μπορεί να πει και κανένα ζεϊμπέκικο.
Υ.Γ.: Το βιντεάκι αυτό πάντως είναι πολύ καλό. Βρήκα και το Rock of Gibraltar και ήθελα να το ποστάρω για τον Godot αλλά ο Google είναι σκέτη σαβούρα. Ενίοτε.

 

At 12:17 μ.μ., Blogger Cherryfairy

όχι το rock of gibraltar!Είναι σαβούρα!ΜΒ στείλε μαιλ για την ώρα κ το κινητό σου ξανά γιατί το χασα.
Μητσάκο,να θω γω να σου βάλω πλυντήριο;παλιά μου τέχνη κόσκινο,είμαι καλή νοικοκυρά,αλήθεια.Σόρρυ,να ανέβεις έτσι κι αλλιώς,άντε.

 

At 12:17 μ.μ., Blogger Cherryfairy

Ως καλή νεράιδα επίσης,λέω να κάνω κανα κόλπο να μη βρέξει.

 

At 12:19 μ.μ., Blogger divine mitsakos

να ρε, κόλλησε στριμενίτιδα από μένα, τι θες τώρα να πούμε;
πρέπει σόνι και ντε να βλογάμε τα γένια του Σπηλιά!
άντε, πήγαινε δες το άλλο ποστ τώρα, ορίστε μας!

 

At 12:19 μ.μ., Blogger divine mitsakos

δέχομαι για το πλυντήριο! τι καλή!

 

At 12:22 μ.μ., Blogger ΣεΞπΥρ

άμα τυγχόν και βρέξει το βράδυ να ψάξετε σπηλιά να κρυφτείτε ώρε αντιδραστικοί! :)

 

At 12:33 μ.μ., Blogger The Motorcycle boy

Μητσάκο, δεν έχει γένεια. Μόνο μουστάκι. Να μην λέμε ανακρίβειες παρακαλώ.
Cherry κάνε τα μαγικά σου γιατί δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα. Για τα υπόλοιπα -σπεύδω.

 

At 1:09 μ.μ., Blogger zero

βρεξει-χιονισει?

Απαπα

ΥΓ: μπρουταλ...

χρηστος.

 

At 1:13 μ.μ., Blogger Godot

Παναθεμα τις γαμωσυνδέσεις μου! Δεν μπορώ να το δω το video...
Στείλτε το μου κάποιος με mail...

Καλά να περάσετε ρε κωλόπαιδα.
Κι αν βρέξει... τη φοβάται ο βρεγμένος την βροχή;
Έλα τώρα... το πολύ πολύ να ρίξει ένα ελαφρό έτσι για να δροσίσει...

Στο κατέβασμα από τον λόφο να ρίξει ενα ντουσάκι ωραίο για να δροσιστείτε.

Παρακαλώ να πέσουνε τα video...

ΥΓ.
Αυτο που πόσταρε ο Mitsakos είναι το πιο σημαντικό. Ρε θα γυρίσω και θα γίνει της πουτάνας. Με πάτησε στον κάλο αυτή η ιστορία.

 

At 1:58 μ.μ., Blogger The Motorcycle boy

Βρέξει-χιονίσει αγαπητέ μου ζέρο, γιατί αν δεν βρέξει θα χιονίσει. Τη βλέπω τη δουλειά.
Αρχηγέ, πήγαινε στο YouTube έχει μπόλικα (και αυτό). Μετά πήγαινε στο Google video (από εκεί σου αφιερώνω το Γιβραλτάρ -αλλά να το δεις μέχρι τέλους) έτσι;
Και τώρα που το θυμήθηκα -cherry το Rock of ... είναι φολάρα, ακριβώς όπως είναι και ο βράχος του Γιβραλτάρ (έτσι μου είπε ο godot). Αλλά, στην εκτέλεση που έχει στο google video σκίζει.
Godot, περιμένω να έρθει η Tomboy και θα την βάλω να κάνει banner εδώ μέσα για το τετραποδολογείν. Χρωστάει κι ένα banner για το κουσούρι. Να μπορούμε να τα βάζουμε στις σελίδες μας κιόλας. Αυτά για αρχή. Μετά, αν θέλει ο Μητσάκος, θα το χοντρύνουμε το πράμα. Τσαμπουκάδες, απαπάου μάου μάου κι έτσι.

 

At 2:22 μ.μ., Blogger divine mitsakos

κι ας μου πει τώρα εμένα όποιος θέλει ότι αυτό δεν είναι παρέα...

 

At 2:25 μ.μ., Blogger The Motorcycle boy

Ναι αλλά υπάρχει δημοκρατία Μητσάκο μου; Διότι εγώ τα λέω αυτά -αλλά ποιόν ρώτησα; Μπορεί με το τετραποδολογείν να χρωματιστεί το μπλογκ. Μπορεί το κουσούρι να είναι κολλητικό και να πάθουμε τίποτα. Ενώ αν το έκανα δημοψήφισμα; Έκανα και μια τριμελή επιτροπή από 4-5 άτομα; Ε;

 

At 2:44 μ.μ., Blogger divine mitsakos

έτσι

 

At 2:58 μ.μ., Blogger Godot

και Blog σηκώνουμε, και spam σε όλους τους ταχα μου ευαίσθητους κάνουμε, και ποστάρουμε και τις απαντήσεις τους ή τις σιωπές τους, και υλικό - φρικη ποστάρουμε. Και φωτό - σοκ δείχνουμε.
Παρτα στη μούρη όλα.
Και ονόματα; και ονόματα.
τα παιρνω ασχημα τωρα....

 

At 3:57 μ.μ., Blogger reservoirdogs

Σιγά μη μασήσουμε με τη βροχή!!!Και κιβωτό έχουμε για πάρτη του!!!