20.9.06
Ο ναυαγός της κεντρικής λεωφόρου
posted by The Motorcycle boy at 2:48 μ.μ.
Σήμερα είναι μια ΣΚΑΤΑ μέρα. Για πολλούς λόγους. Και επειδή είναι σκατά μέρα -χαίρομαι πάρα πολύ που υπάρχουν μερικοί φίλοι για να μου την κάνουν να φαίνεται καλύτερη.
Τώρα, λόγω του ότι θα επιχειρήσω να γυρίσω σπίτι μου με τη μηχανή -αν δεν σας ξαναδώ, να θυμάστε οτι καλό είναι να θυμάστε.
Κι αν με ξεβράσει κανένα ρέμα κατά την πόρτα σας κοιτάξτε να σώσετε το ΧΤ -κάπου εκεί κοντά θα είναι κι ακόμα το χρωστάω.
Καλώς σας ξαναβρίσκω όλους και πολύ αργήσαμε να έρθουμε -έχω να θέσω.
 



8 Comments:


At 3:07 μ.μ., Blogger Sigmund_01

Και μην ξεχάσεις τα βατραχοπέδιλα...

 

At 3:09 μ.μ., Blogger tomboy

προσεχε ρε μη σε σκοτωσω..

 

At 3:13 μ.μ., Blogger divine mitsakos

αφού δεν έχει πια κανένα ρέμα ξεμπάζωτο, μη φοβάσαι τίποτα!

 

At 3:14 μ.μ., Blogger Godot

Ελα αηδίες...
Θα πας σπίτι, θα κανεις τη μπανάρα σου, θα την πέσεις και για καμια ώρα, μαζί και η κατσαβιδού, καφεδάκι, Blogaki, καμια ταινία, τηλέφωνα, και η βρόχα να πέφτει staight through.... ρε πολύ τυχερός είσαι, το ξέρεις;

 

At 3:30 μ.μ., Blogger o erwtas pernaei ap' to stomaxi

Prosexe to XT, den epitrepontai gratzounies!

 

At 3:50 μ.μ., Blogger numb_jg

Εγώ λέω να πας Λυκαβηττό να δεις τον Μάλαμα. Αν κάτσεις σπίτι δες ξανά το Φάητ Κλάμπ, μετά από αυτά που γίνανε τις τελευταίες μέρες....

 

At 4:10 μ.μ., Blogger sorry_girl

Α ρε numb με ξεσηκώνεις μεσημεριάτικα κι έχω και τρελλή δουλειά..Μάλαμα εε;;
"Κι εσύ πιες την υγρασία που στάζουν οι οροφές,την πίκρα που έχω μες στο στόμα πιες.."
Mboy πρόσεχε γιατί δεν την παλεύω άλλο σήμερα!

 

At 4:42 μ.μ., Blogger Λίτσα

Δηλαδή εκεί πάνω βρέχει;;;;;
Σε μας πάλι όχι - είναι αυτός ο νότος βρε παιδί μου. Αλλά αρχίζει ένα όμορφο φθινόπωρο.